Top beneficii ale alergării pe pista de atletism

Iată care sunt principalele beneficii oferite de pistele de atletism:

Creează obiceiuri sănătoase – Nimeni nu se asteaptă să mănance 3 cheeseburgheri și cartofi prăjiti și apoi să iasă la alergat și să bată recorduri. Antrenorii incurajează sportivii să mănance corect înainte și după curse. Alergați și vă simțiți mai bine atunci când aveți o alimentație adecvată în timpul antrenamentului. O dietă sănătoasă vă permite să vă îndepliniți cele mai bune abilități, astfel încât atunci când alergați pe pista de atletism aveți tendința de a avea o dietă mai sănătoasă.

Promovează munca în echipă – Alergarea pe pistă este un sport individual și de echipă. Modul în care performați afectează echipa, în special în situații precum cursele cu ștafetă. Toți cei 4 membri sunt la fel de importanți în cursă. Fiecare joacă un rol în eforturile echipei de a câștiga. În cazul în care un singur alergător nu aleargă bine, întreaga echipă poate suferi sau trebuie să compenseze pentru a-și compensa slăbiciunea.
În plus față de această legătură de echipă pe pistă, în timpul practicilor se formează prietenii. Alergătorii se antrenează zilnic și trebuie să suporte antrenamentele impreună. Aceasta formează legături care ajută echipa să devină mai puternică.

Fitness – alergarea imbunătățeste capacitatea cardiovasculară, precum și reduce riscul de accident vascular cerebral sau atac de cord. Dacă aceste obiceiuri au început la o vârstă fragedă, atunci este mai probabil să le includeți în activitătile zilnice. Alergarea, de asemenea, arde grăsime și crește tonusul muscular. Se estimează că 17% dintre copiii și adolescenții cu vârstă cuprinsă între 2 și 19 ani sunt obezi. Aceste statistici întăresc doar faptul că alergarea printr-o metodă organizată, cum ar fi pistele, poate îmbunătăți viața participantului, nu numai sănătatea.

Beneficii de viață – Fiecare atlet are o înțelegere a fiecărui sport. În atletism veți învăta angajamentul, dăruirea și disciplina. De asemenea, veți învăța să recunoașteți opiniile și strategia echipei. Atletismul adevărat vă învată munca grea și vă face un exemplu mai bun.

Îmbunătățește coordonarea –  Suprafața inegală, combinată cu obstacole, poate face dificil traseul. Cu toate acestea, alergătorii, învață rapid să mentină un control mai bun asupra corpului lor pentru a preveni căderea și împiedicarea în timp ce aleargă. Alergarea pe o suprafață plană, cum ar fi o pistă, poate duce, de asemenea, la o coordonare imbunătățită, deoarece forțează corpul să lucreze pentru a menține alergătorul în poziție verticală și pentru a alerga în direcția corectă. Cei care aleargă în mod obișnuit se miscă în mod mai fluid decât cei care nu aleargă sau nu se angajează în nici un fel de exerciții regulate.

Beneficii psihologice – În general, alergătorii raportează că sunt mai fericiți și se simț mai puțin stresați decât omologii lor care nu alergă sau se antrenează în mod regulat. Alergarea are de fapt capacitatea de a modifica starea de spirit a indivizilor, deoarece în timp ce aceștia aleargă sunt eliberate endorfinele.

Actul de alergare permite individului să se concentreze asupra sarcinii în loc să fie îngrijorați sau stresați în ceea ce privește munca, familia sau alți factori de stres. În plus, alergatul poate fi foarte provocator pentru organism, care poate avea ca rezultat simțul individual al unui sentiment de împlinire prin finalizarea rundei care își schimbă atenția de la factorii de stres negativi la simțul mândriei și al realizării.

Încetinește îmbătrânirea – Cei care aleargă în mod regulat sunt mai puțin susceptibili de a suferi pierderi osoase și musculare pe măsură ce îmbătrânesc în același ritm ca și cei care nu aleargă în mod regulat sau deloc. Oasele cresc și devin mai puternice, răspunzând cerințelor fizice. Oamenii care aleargă în mod regulat își suprasolicită în mod continuu mușchii și oasele, astfel încât oasele sunt stimulate să rămână mai puternice și să nu slăbească cu vârsta.

Lasă un răspuns.