Ce trebuie să știți despre alergarea pe pistă

Indiferent dacă sunteți nou la această activitate sau un alergător cu experiență, pista de atletism este un mod rapid, eficient și distractiv, pentru a vă menține în formă.

Pentru alergătorii experimentați și începători, de asemenea – o pistă poate părea inițial ca un loc destul de înspăimântător. Chiar dacă sunteți capabili să alergați kilometri întregi, traseul poate să semene cu un domeniu misterios, cu propria să limbă, cod de conduită și cu definiții a ceea ce înseamnă rapid și lent. Ca să nu mai vorbim de perspectiva durerii. Oamenii se tem de asta pentru că își fac griji că alergatul doare.

Factorul temii poate fi real. Dar nu e așa de rău. Experții sunt de acord că antrenamentele pe pista de atletism sunt modalitatea cea mai eficientă de îmbunătățire a timpului de fitness.


3 motive să iubiți pistele de atletism
Poate că pistele de atletism vă da un sentiment de teamă, că nu puteți face față provocărilor care vin odată ce pășiți pe ele, dar iată care sunt 3 motive pentru care ar trebui să le acordați o șansă.

1. Parcurs corect
Pe bandă de alergat, vă puteți menține cu ușurință ritmul, chiar dacă energia voastră se estompează. Practic doar țineți pasul cu ceea ce se mișcă sub voi. În cazul pistelor de atletism, dimpotrivă, alergarea și menținerea ritmului necesită mai mult efort mental.

2. Presiune pozitivă
În cadrul unui antrenament de grup , este posibil să vă depășiți limitele și să exersați mai mult decât ați face-o în mod normal, de unii singuri. De asemenea, este mai puțin probabil să renunțati atunci când lucrurile devin intense.  În sala de fitness, cei alături de care alergați, pot arăta într-o formă necorespunzătoare care ar putea să vă încetinească.

3. Este distractiv
Pistele de atletism pot fi  un loc minunat pentru a vă face prieteni noi care vă ajută și vă vor motiva să ieșiți din casă.

Lasă un răspuns.